Veelgestelde vragen over bestellen
Vraag & Antwoord (webshop)
U kunt bij ons een bestelling plaatsen door uw gekozen meubel toe te voegen aan uw winkelwagen. U kunt vervolgens afrekenen middels iDEAL. Laat de juiste aflevergegevens achter en wij gaan aan de slag met uw bestelling!
Bij ieder product wordt aangegeven of het om een artikel gaat dat op dat moment op voorraad is. Is dat niet het geval, dan geven wij een indicatie aan van de levertijd.
U kunt uw bezorgadres veranderen tot de bestelling door ons team is verwerkt en opgestuurd. Dit kunt u doen door ons een e-mail (info@dyyk.nl) te sturen met daarin de gewenste aanpassing.
Hoewel dit voor ons een tegenvaller is, kunt u uw bestelling bij ons annuleren totdat deze is verzonden. Als u uw order wil annuleren, dan kunt u ons een e-mail (info@dyyk.nl) sturen. Graag het ordernummer bijvoegen in de mail, alsmede de rede van annuleren. Wij zullen het aankoopbedrag vervolgens terugstorten.
U kunt uw bestelling te allen tijde bij ons magazijn afhalen, in plaats van te laten bezorgen. Bij het afrekenen van uw aankoop kunt u kiezen voor Ophalen. Wij nemen vervolgens contact met u op over een ophaalafspraak.
U ontvangt van ons een trackingcode als wij de aankoop hebben bevestigd en een verzending aan hebben gemaakt. De termijn van ontvangst van deze code verschilt per bestelling en is afhankelijk van de levertijd van een artikel.
Een foutje maken kan altijd gebeuren. Stuur ons snel een e-mail (info@dyyk.nl) of neem telefonisch contact met ons op en wij zullen zien wat we voor u kunnen betekenen.
Wij hanteren geen minimale bestelwaarde.
Staat uw vraag niet tussen de lijst met veelgestelde vragen? Of wil je wat meer informatie over die leuke stoel die u heeft gezien? Dan kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen via info@dyyk.nl.
Dyyk levert alleen in Nederland. Over de exacte levertijd ontvangt u meer informatie na uw bestelling.